Wie neemt die laatste bitterbal? Mag je echt geen “eet smakelijk” zeggen? Hoe gastvrij ben je eigenlijk? En hoeveel tijd besteed je aan het leren kennen van anderen? Ben je hoffelijk of gaat het soms te ver?
Deze vragen roepen vast herkenning op en stellen ons voor nieuwe vragen. Gelukkig is er een workshop die niet alleen deze vragen beantwoordt, maar je ook nog veel meer inzichten biedt. Ontdek hoe je jezelf onderscheidt met goede manieren en hoe dit je kansen op succes vergroot.
In deze workshop behandelen we onder andere:
- Algemene etiquette en omgangsvormen
- Kledingetiquette
- Tafel- en netwerketiquette
- Kantooretiquette
- Internationale etiquette en protocollen
We passen de workshop graag aan op jouw specifieke situatie en doelgroep. Tijdens deze workshop delen we weetjes, regels, tips en anekdotes. Wanneer je weet hoe het hoort, voel je je zelfverzekerd en kun je altijd een hoffelijke, charmante, en vriendelijke indruk maken op anderen.
Aan het eind van de workshop heb je als het ware een toverstaf in handen waarmee je bijna elke situatie naar wens kunt beïnvloeden.
Welkom in de boeiende wereld van etiquette en omgangsvormen!
Deze workshop is bijzonder geschikt voor medewerkers in sectoren zoals bank- en verzekeringswezen, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, onderwijs en horeca, waar etiquette en goede omgangsvormen van essentieel belang zijn in het contact met klanten, collega’s en zakenpartners.
Door deel te nemen aan deze workshop kunnen medewerkers hun professionele imago verbeteren, relaties versterken en hun kansen op succes aanzienlijk vergroten.