In dit thema dacht ik aan de kleur oranje!
Vind je het leuk om iets te doen deze dag, maar hou je niet zo van veel drukte (met Koningsdag)? Dan is deze workshop misschien wel leuk voor jou!
Met een klein groepje van maximaal 8 mensen gaan we een workshop doen, waarbij we op onderzoek gaan, wat is oranje voor jou?
Welke kwaliteiten heeft deze kleur?
Welke associaties hebben we hierbij? Welke gevoelens en gedachten roept het op?
Samen gaan we met elkaar in gesprek over de kleur oranje. En vervolgens mag jezelf aan de slag om met oranje een beeldend werk te maken.
Er zal thee en water zijn en een oranje lekkernij. Er is ruimte voor vragen en om met elkaar ervaringen te delen over het gemaakte beeldende werk.
Het is dus een actieve workshop waarbij we met elkaar gaan ervaren, wat oranje voor jou betekent, doormiddel van een beeldend werk maken met de kleur oranje. Waarbij je keuze hebt tussen verschillende materialen: pastelkrijt, acryl verf of waterverf!