Service management (ITIL4)

03 december 2024
Dit is een online evenement
 0,00 / per ticket

incl. € 0,95 servicekosten

  • iconLocatie
    Online
  • Duur
    3 uur 15 min
  • Leeftijd
    Vanaf 18 jaar
  • Categorie
    Informatief
  • Gelegenheid
    Workshop

Uitverkocht
De ITIL4-workshop verbetert de servicekwaliteit en stemt IT en bedrijfsdoelen op elkaar af voor optimale resultaten.

Deze service management workshop met ITIL4 is speciaal ontwikkeld om organisaties te ondersteunen in het verbeteren van hun dienstverlening en het beter afstemmen van IT-activiteiten op hun bedrijfsdoelen.

In deze workshop maak je kennis met de belangrijkste principes van ITIL4, zoals het servicewaardesysteem, de servicewaardeketen en best practices voor effectief servicemanagement. Je leert hoe je praktisch aan de slag kunt gaan met essentiële onderdelen zoals incident-, probleem- en changemanagement. Daarnaast ontdek je hoe moderne methoden zoals Agile en DevOps binnen het ITIL4-framework passen.

Deelnemen aan deze workshop helpt je om processen te stroomlijnen, de betrouwbaarheid van de dienstverlening te verhogen en een cultuur van continue verbetering te creëren. Dit alles draagt bij aan het leveren van uitstekende service die niet alleen voldoet aan, maar ook de verwachtingen van klanten overtreft.

Let op: Deze workshop wordt gegeven in het Engels.

In het kort

  • Ervaren workshop docent
  • Praktijkgericht
  • Voertaal: Engels

Wat is inbegrepen?

  • ITSM, and its frameworks
  • ITIL
  • Value chain
  • Asset management
  • CMDB
  • Change management
  • Incident management
  • Problem management
  • Event management
  • Capacity Management
  • Service availability
  • Service continuity
  • Continuous improvement
  • SLA, SLR, SLM
  • Case study
Over Mehrzad

Ik ben Dr. Verdizadegan, een ervaren workshopaanbieder met een sterke academische achtergrond: een doctoraat in Digitale Transformatie en dubbele masterdiploma’s in ICT Management en Bedrijfskunde. Met jarenlange praktijkervaring in het managen en adviseren van grote organisaties combineer ik diepgaande kennis met hands-on expertise.

Sinds 2021 geef ik ook les aan de universiteit, met specialisaties in projectmanagement, servicemanagement, agile methoden, innovatie, procesmanagement en digitalisering. Mijn doel is om complexe onderwerpen helder en praktisch over te brengen, zodat deelnemers de workshop verlaten met inzichten en vaardigheden die direct toepasbaar zijn.

Recensies

Er zijn (nog) geen recensies voor deze workshop.